• Puzzle malucha Emocje Kapitan Nauka

Data wydania 2024-04-29
Format 16,3x16
Wydawca Edgard PAP
Wydanie 3
Seria Puzzle malucha
19.30
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 5904905917430
EAN 5904905917430

Emocje. Puzzle malucha to kolorowe puzzle przedstawiające scenki z życia maluchów.
Małe dzieci, układając 3-elementowe puzzle, uczą się rozpoznawania i nazywania emocji oraz poznają różnorodne strategie radzenia sobie z nimi.
Rozwijają przy tym wyobraźnię emocjonalną, spostrzegawczość oraz ćwiczą motorykę małą, dopasowując pasujące do siebie elementy.

Puzzle wspierają rozwój emocjonalny i intelektualny dziecka przez zabawę.
Przedstawiają siedem scenek związanych m.in. z radością z wygranego biletu, dumy z własnego obrazka, strachu przed pająkiem czy smutku z powodu rozstania z bliską osobą, a także przykładowe sposoby radzenia sobie z uczuciami, np. dzielenie się smutkiem i radością z innymi czy mierzenie się ze strachem z pomocą opiekuna.
Dziecko ma okazję przyjrzeć się emocjom, które malują się na twarzy osób i ujawniają w sposobie zachowania, a także obserwować reakcje innych osób.
Przy okazji uczy się empatii oraz opowiadania o emocjach.

Kolorowe, przykuwające wzrok ilustracje Justyny Karaszewskiej angażują uwagę dzieci i zachęcają do zabawy.
Puzzle zostały wykonane z grubej tektury, aby łatwo było je chwytać i układać.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które ucząprzez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia.
Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.
Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Wiek: +2

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci