• Beauty is my business

Autor Karolina Kupczak
Data wydania 2024-10-31
Format 14,8x21
Oprawa miękka
Stron 162
Wydawca EBOOKnij to
Wydanie 1
62.99
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-970373-0-4
EAN 9788397037304

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!

Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.

Rozdział 1: Motywacja

Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych - zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.

Rozdział 2: Krytyka a hejt

Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają.

W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.

Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja

Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.

Rozdział 4: Konkurencja

Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty.

W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.

Rodział 5: Make your own business - jak zacząć?

Dział poświęcony osobom początkującym, które chcą zacząć działać w branży beauty.

Poznasz w nim podstawy biznesplanu.

Rozdział 6: Czym jest marka osobista?

Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?

Rozdział 7: Obsługa klienta premium

Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie - omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?

Rozdział 8: Promocja i rabaty

Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy

Rozdział 9: Typy klientów i konflikty

Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.

Rozdział 10: Reklamacja

A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec - dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.

Rozdział 11: Social media

Od obserwatora do klienta - stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.

Zakończenie - czym jest sukces zawodowy

W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces?

Idealna dla Ciebie, jeśli:

- Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty

- Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej

- Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes

Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu.

Czego się dowiesz z książki:

  1. Jak zbudować skuteczną strategię marketingową?

  2. Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy?

  3. Jak skutecznie tworzyć markę osobistą?

  4. Motywacja - jak znaleźć siły do działania?

  5. Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt?

  6. Czy sukces bez hejtu jest możliwy?

  7. Rodzaje hejtu

  8. Sposób na hejt

  9. Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę?

  10. Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo?

  11. Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu

  12. Dlaczego nie warto kopiować innych?

  13. Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem?

  14. Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty?

  15. Biznesplan w pigułce

  16. Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu?

  17. Co jest fundamentem marki osobistej?

  18. Gdzie szukać darmowej wiedzy?

  19. Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces?

  20. Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient?

  21. Twój wizerunek w social mediach

  22. Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy?

  23. Najważniejsze etapy obsługi klienta

  24. Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie?

  25. Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta

  26. Czy promocje i rabaty mają sens?

  27. Jak postępować z trudnymi klientami?

  28. Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie?

  29. Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem?

  30. Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces?

  31. Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty

  32. Social media - potężne narzędzie marketingowe

  33. Jak zbudować ciekawy profil w social mediach

  34. Definicja sukcesu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci