• Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń

Autor Anna Lipka
Data wydania 2024-09-24
Format 16,2x23,5
Oprawa miękka
Stron 156
Wydawca PWE
Wydanie 1
58.54
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-208-2626-5
EAN 9788320826265

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience.
Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022).
W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez - zawierające pain points i love points - meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się - w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy - rynek doznań.
Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe - w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia.
Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT - umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek - otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie - employee experience management.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci