• Gra Polska przyroda 6-99 lat Kapitan Nauka

Autor Aneta Chmielińska
Data wydania 2024-05-09
Format 24,8x25,5
Wydawca Edgard PAP
Wydanie 1
53.14
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 5904905917669
EAN 5904905917669

Emocjonująca wędrówka po polskich parkach narodowych!

Polska przyroda to wciągająca gra planszowa dla całej rodziny.
Podczas wędrówki przez parki narodowe, gracze będą przemierzać malownicze regiony Polski i poznawać ciekawostki dotyczące roślin, zwierząt i atrakcji przyrodniczych.
A przy okazji rozwiążą zagadki, zbiorą pieczątki i zaplanują własne podróże.

Czy wiesz...

  • który park narodowy nazywany jest polską Amazonią?
  • ile kilometrów liczy najdłuższy szlak górski w Polsce?
  • dlaczego ważące pół tony łosie nie zapadają się na podmokłym terenie?
  • jak nazywa się drzewo, którego pień wygląda jak noga słonia?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej grze.
Wykorzystaj ciekawość świata, myślenie logiczne i spryt, by jak najszybciej zdobyć trzy pamiątkowe pieczątki z wędrówki po różnych parkach narodowych.

Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki, a także prostym zasadom zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy.
Opisy wielu ciekawostek i przyrodniczych atrakcji zainspirują do wspólnego podróżowania po kraju - nie tylko palcem po mapie!

Gra „Polska przyroda" to:

  • dobra zabawa i lekcja polskiej przyrody i geografii w jednym
  • trening myślenia, pamięci i spostrzegawczości
  • ilustracje, które robią wrażenie
  • pomysł na dobrze spędzony czas podczas długich wieczorów, wakacyjnych wyjazdów czy zajęć w przedszkolu i szkole

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci.
Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11 roku życia.
Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność.
Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci