• Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Autor Brian Tracy,Michael Tracy
Data wydania 2024-09-19
Format 16x23,1
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 240
Wydawca MT Biznes
Wydanie 1
Tłumaczenie Marcin Kowalczyk
43,78 zł Brutto
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15,00 zł Brutto
Odbiór osobisty 0,00 zł Brutto
Paczkomaty InPost 15,00 zł Brutto
Kurier DPD 17,00 zł Brutto
Kurier DPD(Pobranie) 19,00 zł Brutto
Dostępność 21 szt.
EAN 9788382315875

Wskazówki, narzędzia i techniki niezbędne do tego, aby przenieść wyniki sprzedaży na wyższy poziom i odnieść sukces

Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci... Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem celów sprzedażowych i dochodowych. Pamiętaj:

20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz dołączyć do tego grona, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!

Porzuć zatem chaotyczne działania i skoncentruj się na tym, co naprawdę działa. Skorzystaj z najlepszych praktyk zawartych w tej biblii handlowca profesjonalisty. Znajdziesz tu m.in.:

  • siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego klienta
  • ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania
  • sposób na to, jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną
  • najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi
  • praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż
  • skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów
  • podpowiedzi, co mówić, gdy klient narzeka na cenę
  • wyjaśnienie, dlaczego „pomyślę o tym" oznacza w języku klienta „żegnam" - i jak unikać tych słów
  • 7 kluczowych technik, które odpowiadają za 90 % procent udanych transakcji
  • rady, jak uzyskać powtórne zakupy w „społeczeństwie rekomendacji"
  • prawdziwe powody, dla których klienci nie kupują
  • strategie, które pozwolą zwiększyć skuteczność działań
  • podpowiedzi, jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i osiągać z tego korzyści

...i dużo, dużo więcej!

Opanuj umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.

BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży - przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Michael Tracy jest przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, jednym z najlepszych specjalistów w dziedzinie sprzedaży. Prowadził działalność w obszarach: marketingu, nowych technologii i szkoleń zawodowych. Przez ponad 13 lat uczył strategii i technik maksymalizacji potencjału ludzkiego - jako kierownik sprzedaży i trener, następnie jako właściciel firmy i dyrektor wykonawczy, obecnie jako założyciel Sales Journey̶firmy rozwijającej edukację. Rekrutował, szkolił, zarządzał i motywował sprzedawców, którzy osiągnęli wielomilionowe wyniki. Zdobył doświadczenie w następujących obszarach: rozwój biznesu, sprzedaż, zarządzanie sprzedażą, profesjonalne prezentacje biznesowe, rozwój produktu, strategie negocjacji, przedsiębiorczość, marketing, utrzymanie klientów, coaching, szkolenia i przywództwo.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.