• Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów

Autor Piotr Kantorowski,Paweł Głąb
Data wydania 2022-12-23
Format 16,5x23,5
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 386
Wydawca OD.NOWA
Wydanie 1
Seria Poradniki
54.54
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 17
Kurier DPD(Pobranie) 19
Dostępność 6 szt.
ISBN 978-83-66720-38-1
EAN 9788366720381

Jeśli „robisz internety", to „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów" jest pozycją, dzięki której poznasz - sformułowane w przystępny sposób - odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści - jak by na to na nie patrzeć - prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje.

Tematyka „Poradnika..." jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów.

Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym „Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów" to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach.

Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem - bez obaw - też możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu.

 

Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera.

Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie - wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów!

Wybierz tę książkę, jeżeli:

    zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych,
    cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania,
    szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci