• Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

Autor Łukasz Biskupski
Data wydania 2018-01-01
Format 14,8x20,5
Rok wydania 2018
Oprawa miękka
Stron 221
Wydawca Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Wydanie 1
26,25 zł Brutto
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 - 48 godzin
Cena przesyłki 15,00 zł Brutto
Odbiór osobisty 0,00 zł Brutto
Paczkomaty InPost 15,00 zł Brutto
Kurier DPD 17,00 zł Brutto
Kurier DPD(Pobranie) 19,00 zł Brutto
Dostępność 21 szt.
EAN 9788362418817
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.