Ceny podane na stronie są cenami zakupu, uwzgledniającymi rabat od ceny detalicznej
-
Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa


26,25 zł Brutto
0,00 zł Brutto
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15,00 zł Brutto |
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
EAN | 9788362418817 |
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci