-
Zmysły w komunikacji Część 2
Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 - 48 godzin |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7744-138-1 |
EAN | 9788377441381 |
ZMYSŁY W KOMUNIKACJI
Mowa i jej uwarunkowania
Tom ma charakter przeglądu różnych stanowisk w kwestii korelacji między kompetencją językową a percepcją zmysłową człowieka, ale skupia się przede wszystkim na nabywaniu sprawności językowych przez dzieci oraz roli, jaką pełnią tu zmysły, takie jak słuch, wzrok czy dotyk.
Prezentuje przy tym duże walory poznawcze, a sposób przedstawienia problemów sprawia, że można go polecić nie tylko specjalistom z dziedziny szeroko rozumianej logopedii, ale także tym wszystkim, którzy chcą zapoznać się z jej bardziej szczegółowymi zagadnieniami.
Z recenzji prof. UŚ, dra hab. Jacka Warchali.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci